Fitnes industrija nakon KORONE?

Da li će fitnes industrija ostati ista nakon virusa COVID-19 i kako će se to odraziti na vlasnike fitnes centara i same korisnike?

 

Fitnes industrija je u zadnjem kvartalu imala veliki preobražaj te kako bi opstala vlasnici fitnes centara će morati da pronađu nove načine kako da dođu do svojih starih korisnika te kako da privuku nove.   

Ono što je sigurno, jeste da će se kroz nekoliko sedmica fitnes centri ponovo otvoriti – ali ostaje pitanje koliko će sam izlazak iz vandrednog stanja biti u stvari komplikovaniji nego što to očekujemo. 

Ono što se mora uzeti u obzir jeste da kada zvanično budu otvoreni fitnes centri – koji koraci se trebaju preduzeti kako bismo zaštitili svoje korisnike i podigli na viši nivo društveno odgovorno ponašanje. 

 

Praktični koraci koji se odmah trebaju uzeti u obzir jesu:

 

  • Informisati sve korisnike o novim pravilima 
  • Informisati korisnike o optimalnom razmaku između sprava
  • Nabaviti sredstva za dezinfekciju u objektu
  • Fokusirati se na individualne treninge – naspram grupnih
  • Podsticati online plaćanje i društveno odgovorno ponašanje

 

A u drugom planu treba da bude revizija biznis strategije –  kako bi podstakli korisnike da dolaze i treniraju. 
 

Opcije koje će zadržati korisnike i pozitivno uticati na vaš brend:

 

  • Ulaganje u kvalitetniju opremu
  • Predstavljanje inovativnih individualnih treninga
  • Ulaganje u kreiranje digitalnog materijala za oglašavanje
  • Pozicioniraje brenda kao društveno odgovornog 
  • Usavršena korisnička podrška 

 

 

Kako bi vaš biznis opstao – potrebno je konstano ulaganje vremena i novca kao i briga prema krajnjem korisniku.
 

Ono što treba da se uradi odmah – jeste da se pokaže inicijativa prema pozitivnim naporima da se poboljša dosadašnje poslovanje. 
 

Ono najgore – jeste ne uraditi ništa.
 

Profesinalanan odnos prema poslu – i podrška svojim korisnicima jesu siguran izlazak iz krize.