Septembar – Početak nove fitness sezone

Da li ste čuli za termin ,,Septembarski bum”
Fitness industrija odavno reklamira ,,September Boom”. Iako je možda istina da neki ljudi imaju malo više vremena za uložiti u trening – na gymu je da prelaz učini što lakšim i poželjnijim za klijente.

Odnosno, nemojte čekati da se dogodi nego radite na tome a mi ćemo vam dati nekoliko sugestija koje vam mogu pomoći pri eskpanziji vašeg fitnesa u jesenjem periodu.

Tretirajte ovaj period kao Novu godinu!

Možda je septembar ali ga možete smatrati novom godinom iz nekoliko perspektiva.
Samo 120 dana je ostalo do januara, ako napravite kvalitetan stodvadesetdnevni program za svoje korisnike spremićete ih da budu fit u prazničnoj sezoni.

Na mnogim lokacijama takođe je nova godina s obzirom na sezonu. Sada kada se kreće u školu a odmor je u retrovizoru treba započeti kampanju – novi ti/nova sezona/nova godina.

Povežite se sa svojom zajednicom!

Mnoge zajednice slave to što stanovnici imaju više vremena za fitness zbog vraćanja sa odmora i ponovnog kretanja u škole.
Čikago na primer povezuje fitness i poznati terenski muzej u programu pod nazivom ,,Fitness at the field”

Budite uključeni zagovornik zajednice i promovišite programe poput ovog svojim članovima i klijentima. Oni služe ne samo kao podsticaj klijentima ,,da se vrate u to” već služe i kao snažna prepoznatljivost brenda i diferencijacija za vaše poslovanje.

Napravite ,,Fitness Challenge” u septembru!

Mnogi gymovi postigli su rezutate uvodeći svojim klijentima program pod nazivom ,,September Challenge”. Nakon dugog vrućeg perioda treba ih podstaći nečim uzbudljivim, novim i mijerljivim.

Programi izvan standardnog okvira mogu biti pravi stimulans za učestvovanje klijenata – i prava zabava! Od plesa do borilačkih sportova uvek možete naći programe koji su komplementarni vašim trenutnim ponudama. Izmiksujte stvari, igrajte se sa različitim tehnikama treninga čak i radite na prehrambenim komponentama kada je to moguće.

Potrudite se da vaši programi traju 4-6 nedelja, istraživanja su pokazala da je toliko vremena potrebno da se korisnici naviknu na nove programe.